04 Mac, 2009

Hari Terbuka Truewealth Publications

Beli Buku Pada Harga Diskaun; Dengar Ceramah Penulis

Truewealth Publications akan mengadakan Hari Terbuka pada Sabtu ini, 7hb Mac, dari jam 11 pagi hingga 5.30 ptg. Diskaun sehingga 70% ditawarkan, dan satu buku percuma akan diberikan dengan setiap pembelian berjumlah lebih RM150.

Truewealth Publications ialah syarikat penerbitan yang dimiliki oleh Azizi Ali, penulis kewangan terkenal yang menulis buku tentang perancangan kewangan, pelaburan hartanah dan juga motivasi. Harga yang ditawarkan lebih murah daripada di kedai-kedai buku atau menerusi Internet tetapi tawaran sah untuk satu hari sahaja.

Selain daripada membeli buku pada harga yang murah, pengunjung juga boleh mendengar ceramah ringkas selama setengah jam oleh beberapa penulis Truewealth, termasuk Irwan Dahnil, Gobala Krishnan dan Mohd Suhaimy. Untuk jadual lengkap dan terkini, anda boleh melayari laman webnya di sini, atau menelefon 03-7880 1051.

Saya telah membaca banyak buku yang diterbitkan oleh Truewealth, dan antara yang bermanfaat ialah buku Millionaire's Are From A Different Planet dan Millionaire in Me (ada dalam versi Bahasa Malaysia) oleh Azizi Ali, Wang Anda dan Islam oleh Ustaz Zaharuddin dan Rahsia Internet oleh Irfan Khairi.

Dalam keadaan ekonomi seperti ini, ada baiknya kalau kita meningkatkan ilmu kewangan supaya dapat berbelanja dengan bijak dan membina asas untuk bersara dengan selesa pada masa depan. Selain itu, ini merupakan peluang keemasan untuk membeli buku pada harga murah dan juga beinteraksi dengan beberapa orang penulis secara percuma. Malah anda boleh bertanyakan soalan dalam sesi soal jawab mereka.

Alamat Truewealth Publications: A-2-11, Jalan SS 6/5A, Dataran Glomac, Kelana Jaya. Pejabatnya terletak berhampiran dengan Giant Kelana Jaya. Klik sini untuk peta lokasi.

Nota: Buku saya bertajuk Panduan Bijak Melabur juga diterbitkan oleh Truewealth Publications dan kemungkinan besar boleh didapati mulai bulan April.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tq kongsikan info ni...

ramai jugak sifu2 turun yer

Tanpa Nama berkata...

Sdra Razali...thanks for the info. Insyaallah, kalau tiada apa2 aktiviti lain, saya akan sampai di sana.