04 Disember, 2015

Pembelian Buku Menerusi Pos Dibuka Semula

Untuk makluman pembaca, saya telah membuka semula pembelian buku-buku saya secara online menerusi blog ini untuk memudahkan anda mendapatkan buku tersebut.

Hujung tahun lepas saya membatalkan perkhidmatan ini kerana kami mendapati agak sukar berurusan di kaunter Pos Malaysia berdekatan.

Namun kami telah menemui penyelesaiannya dengan memanggil Poslaju untuk ambil dari tempat kami. Cuma bezanya kami tidak dapat menawarkan lagi pos percuma.

Semua pesanan buku fizikal akan dikenakan kos tambahan RM10. Tetapi kosnya tetap iaitu RM10 untuk satu buku, dua buku atau ketiga-tiga buku yang dijual, iaitu Panduan Bijak Melabur, Panduan Pelaburan Unit Amanah dan Petua Pelabur Tersohor.

Anda boleh klik Borang Pesanan untuk menghantar pesanan dan seterusnya membuat bayaran ke akaun yang dinyatakan.

Sementara itu, ebook kedua dalam Siri Risalah Labur Niaga, iaitu Membina Aset Kejayaan, Mencapai Kebebasan Kewangan akan diterbitkan minggu depan (Insyaallah). Kami akan umumkan di FB dan di blog ini sejurus selepas ebook ini telah siap.


Razali Razman ialah penulis ebook Panduan Asas Saham dan buku Panduan Bijak MelaburPetua Pelabur Tersohor dan Panduan Pelaburan Unit Amanah. Klik pada mana-mana tajuk buku untuk maklumat lanjut mengenai kandungan dan kaedah pembelian.

PERCUMA: Risalah 16 Sifat Value Investor Hebat
 

Untuk mendapatkan eRisalah percuma ini, pergi ke laman Facebook Labur Niaga dan tekan butang Like serta maklumkan saya pada bahagian ulasan (comment). Saya akan hantarkan fail menerusi Facebook Messenger. Jika tiada akaun Facebook, anda boleh emel saya di razali@laburniaga.com dan saya akan menghantarnya menerusi emel.

Tiada ulasan: